رضايت مسافران و گردشگران از ارائه خدمات در استان خراسان رضوي

به گزارش ميراث آريا(CHTN)به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري خراسان رضوي محمدشريف ملک‌زاده پس بازديد سرزده از کمپ طرق مشهد افزود: برنامه‌ريزي براي اسکان و ارائه خدمات در اين کمپ به خوبي انجام شده به نحوي که موجب رضايت تمام مسافران شده است.

وي اظهار داشت: در اين کمپ علاوه بر سرويس بهداشتي، مسائل ايمني، حمام، سوناي بخار، خشک، فروشگاه مواد غذايي و ارزاق و همچنين سرويس رفت و برگشت به حرم مطهر فراهم شده است.

ملک‌زاده تصريح کرد: بازرسان محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزي به مراکز اقامتي نظارت مي‌کنند.

وي با تشکر از همکاري استاندار خراسان رضوي، معاون هماهنگي امور عمراني و فرمانداري و شهرداري مشهد اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش مي‌کنيم تمام زائران را اسکان دهيم تا زائر حضرت رضا (ع) راضي مشهد مقدس را ترک کند.

ملک‌زاده در پايان از خدمات مدير کمپ طرق مشهد تقدير و وي را مورد تشويق قرار داد.

ستاد تسهيلات سفرهاي خراسان رضوي از روز 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردين ماه سالجاري پاسخگو زائران و مسفران داخلي و خارجي با شماره تلفن‌هاي 7283001-0511 و يا پيامک 30007650001090 است./105

انتهای پیام/

کد خبر 1388010913